lördag 17 juli 2010

Varmt välkomna!

Jag är en  klassiskt skolad cidescodiplomerad hudterapeut men jobbar enbart med ekologisk hudvård. Här delar jag med mig av min mångåriga kunskap och ger tips och råd som kan hjälpa dig på vägen till ditt vackraste mest välmående du.

Kroppen och sinnet är så fantastiskt. Det finns så mycket outnyttjad och oanad kraft och energi som vi kan använda för att förändra oss på både in och utsida. Det finns massor som man kan göra för att förändra sin självbild som har med skönhet och hudvård att göra.

Jag ser allt som en helhet dvs. holistiskt. Allt hör ihop. Glömmer du någon del kommer du aldrig att kunna uppnå det du vill. Jag jobbar minst lika mycket med sinnet som det fysiska eftersom det är där vi tenderar att stoppa oss själva. Hur mycket hudvård du än ger dig själv blir resultatet inte lika bra som det skulle kunna om du samtidigt tänker negativt.

Vill man bli av med arg rynkan mellan ögonbrynen eller linjer som gör att man ser trött och sur ut trots att man aldrig känner sig så ser jag inget fel med det så länge man väljer behandlingar som är giftfria och inte skadar kroppen eller huden som en del tyvärr gör trots att motsatsen sägs.

Jag vill inspirera alla till att upptäcka sin egen unika utstrålning och skönhet och få fram den. Det här är något jag brinner för och jag har under många år själv provat allt jag kommer att erbjuda så jag vet att och hur det fungerar.

Varmt välkomna/Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar