måndag 7 november 2011

Allt För Hälsan


Sitter och bläddrar i den stora annonsbilagan som följer med DN idag. Det finns mycket som lockar inom de olika områdena. Det är roligt att gå som besökare och spana in allt som finns att välja på. Handla med sig goda teer, böcker, kanske något nytt kosttillskott och teckna en extra förmånlig prenumeration på en tidning att peppa sig med under de kommande vintermånaderna. Att jobba på mässan är en helt annan sak. Roligt är det. Fantastiskt att få
träffa nya och gamla kunder och ge tips och råd till så många som möjligt. Jag brukar vara rätt så slut när mässdagarna är över. Förra året kunde jag knappt sluta gäspa den sista timmen och då hade jag ändå sovit och ätit bra under hela mässan. Det är en positiv trötthet. Det känns att det har varit väldigt kul och intensivt.

I år kommer vi av olika anledningar inte att vara med på mässan. Det står i alla program att vi är med men det stämmer alltså inte. Jag ville berätta det ifall det är någon som letar och inte hittar oss. Lite synd är det, men nu kan jag göra allt det jag beskrev ovan för det hinner man inte med mycket av som utställare. Vi kanske ses i folkmassorna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar