torsdag 29 september 2011

Minibehandling på Åhléns City



Nu har ni som bor i Stockholm möjlighet att prova på en minibehandling med Dr.Hauschka.
Just nu har vi ett erbjudande på Åhléns City där du vid köp av två valfria produkter får en minibehandling
på ca. 25 minuter. Erbjudandet pågår t.om. den 11oktober och behandlingarna sker den 13 -15 oktober.
Du bokar din tid i kassan när du handlar.
Jag kommer att vara plats och göra behandlingar den 13 oktober som det ser ut nu. Blir det någon förändring meddelar jag det här. Kom gärna förbi och få råd och tips av mig.

3 kommentarer:

  1. Tänkte fråga en liten grej om ansiktsvatten!
    Eftersom Dr Hauschka menar att man ska använda sig av fettfri hudvård nattetid undrar jag om glycerin räknas dit med?
    Funderar nämligen på att testa ett ansiktsvatten baserat på Neroli i från Dermanord...

    SvaraRadera
  2. Hej Estelle,
    Glycerin är inte ett fett så du kan lugnt prova Neroli hydrolatet.
    Vi har växtbaserat glycerin i ett av våra serum som man använder både dag och natt.

    SvaraRadera
  3. Tack för svaret! Vad bra att veta! :)
    Ska kolla in era serum också, men är rädd att de inte passar min plånbok så bra tyvärr! :(

    SvaraRadera