onsdag 11 augusti 2010

Beautiful Blogger Award


Jag känner mig verkligt hedrad över att ha fått denna award.

Tack mammavitamin.blogspot.com för den.

Få se nu om jag hittar sju bloggar som inte redan har fått den.
Så var det det sju intressanta saker om mig själv. Nåja, fakta i alla fall:-)

1. Jag har svårt att hitta mellanläget i det mesta jag företar mig. Det är oftast allt eller inget för mig. Så har jag bränt ut mig två gånger också.
2. Jag har barnasinnet kvar och är riktigt fånig och lekfull ibland.
3. Jag har en inbyggd lögndetektor och märker direkt när någon ljuger eller när något i en situation inte stämmer.
4. Jag är övertygad om människors godhet och goda vilja.
5. Jag är hundnörd men älskar också katter och hästar och har vunnit första pris i en dressyrtävling när jag var tonåring.
6. Jag älskar "balkangung" och salsa, både att dansa till och lyssna på.
7. Jag är medial.

Dessutom är jag urdålig på att lära mig hur allt fungerar i blogger som att länka här t.ex.

Här är dem bloggar jag gärna läser själv och som jag vill ge awarden till.

elmikas.blogspot.com
fullkornsfia.blogg.se
lyckoljus.blogg.se
kabukibeauty.blogspot.com

naturligtsnygg.wordpress.com
sarahlinnealarsson.blogg.se
sparkibaken.se

2 kommentarer:

  1. Är du medial? Intressant. Har ibland undrat om jag också är det men inte vågat utforska det vidare.

    SvaraRadera
  2. Vad menar du med flyger? För jag drömmer nämligen jätteofta att jag kan flyga.

    SvaraRadera