torsdag 21 juli 2011

Tack snälla ni!

Jag blir så glad när jag förstår att jag är saknad. Det är ju så att ibland är det teknikstrul och ibland sakanas inspiration av olika anledningar som gör att det inte blir så frekvent bloggande här. Jag har iaf.varit i Tyskland hos WALA under en vecka som jag snart kommer att berätta om.
Ni som gillar Dr.Hauschka, har ni några önskningar om inlägg ni vill läsa? Det finns hur mycket som helst att berätta så ös på bara.
För er som inte vet, jag har nog inte gått ut med det här, så kan jag ge råd i personlig utveckling också förutom kost och träning så har ni frågor om det så är det välkommet.

3 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt en fråga angående Dr.Hauschkas ansiktsolja som jag skulle vara väldigt tacksam om du kunde svara på.
    När jag hade använt upp hela flaskan av den så hade min hud blivit mycket finare, mindre finnar och rödhet bland annat, men jag märkte också att min hud kändes torrare än förut.
    Eftersom den är normaliserande för överdriven fettproduktion så undrar jag om jag använde den för länge så att huden blev torr.
    Är det så att man bara skall använda ansiktsoljan tills hudens fettproduktion är normaliserad och sen övergå till en annan ansiktsolja?

    SvaraRadera
  2. Hauschka kan man aldrig få för mycket av :)
    Det ska bli spännande att läsa om din resa till Tyskland, och fortsätt gärna skriva om produkter, ingredienser och hur det är att vara Hauschkaterapeut!

    Soliga hälsningar från Ellinor

    SvaraRadera
  3. Ja det stämmer, fast det är inte en annan olja du ska använda. Olja är som du märker i längden uttorkande när huden har normaliserats. Antingen kan du prova Flytande Dagcreme om din hud inte har ytliga blodkärl eller kvittencreme. Du kan också blanda den Flytande Dagcremen med någon droppe olja om du märker att huden börjar bli fetare igen.

    Ellinor:
    Eller hur:) Hoppas du har en härlig sommar. *kram*

    SvaraRadera