söndag 31 juli 2011

Skön handcreme




Av naturliga skäl så vill jag inte testa nya produkter till ansiktet, men till kroppen gör jag det gärna.

Handcreme går alltid åt om än kanske inte lika mycket på sommaren.


Denna från Estelle & Thild är superskön. Den har en god doft utan att vara påträngande eller dofta syntetiskt som jag tycker att det gör om vissa märken. Förpackningen är söt och får därför gärna stå synligt.






Jag ber om ursäkt för dålig bild. Jag har min gamla mobil igen och den har en urdålig kamera. Just nu går det inte ens att föra över gamla bilder. Min nya mobil är reklammerad och för att göra en lång historia kort så har den utgått visar det sig. Därav allt teknikstrul. Trist historia!


Jag skaffar ingen ny förrän efter min semester. Ingen idé att ta med utomlands iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar