onsdag 8 december 2010

Busybee, igen!


Jag har mycket att göra nu i december vilket jag väl knappast är ensam om. Årets stressigaste månad. Jag ska försöka hinna med att blogga också även om det blir lite glesare än vanligt. Jag jobbar ju hemifrån och då är det lätt att det blir för mycket tid framför datorn på tider när jag inte borde sitta där.
Apropå stress så har Dr.Hauscka en underbar ansiktsmask. Soothing Mask Antistress som passar perfekt att använda under perioder när det är mycket att hinna med. Den är extra bra på vintern eftersom den stärker hud och kärlväggar vilket är viktigt om man har brusta blodkärl eller känslig hud som lätt blir röd och irriterad. Den går också att lägga som en kur under dagkrämen under 4-6 veckor. Huden blir ordentligt lugnad och återfuktad.
Jag passar på att ta en paus med en kopp gott och avslappnande te medan masken verkar. Sedan är jag fit for fight igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar