måndag 20 december 2010

En liten mirakeltub


I morse när jag vaknade upp kände jag att jag fått en blåsa på läppen. Föga förvånande eftersom jag brukar få det om jag stressar och är lite småförkyld. Som tur är hade jag precis hunnit beställa Acute Labimint Lip Care från Dr Hauschkas nya medserie.

Labiminten innehåller färskpressade växtsafter från ringblomma och rödsolhatt, salviaextrakt och jojobaolja bland annat förutom myntatn som gör att den doftar väldigt fräscht.

Efter att ha applicerat flitigt kan jag nu konstatera flera timmar senare att blåsan har krympt.

Fantastiskt! Få se om resultatet håller i sig. Eftersom jag var snabb att börja applicera så kan det hända att jag lyckats bromsa förloppet och vänt processen.

1 kommentar:

  1. Använder just nu bodylotionen ur samma serie till både mig och sonen, som får kliande och torr hud så fort vi ens funderar på en varm dusch på vintern...:-). Är grymt nöjd hittills, några ställen måste stöd-smörjas, men det verkar vara en toppenserie!! Håller tummarna för att ditt goda resutltat håller sig!

    SvaraRadera