måndag 18 oktober 2010

Awakening Beauty


Är man nu intresserad av att genast veta mycket mer om Dr. Hauschka rekommenderar jag denna bok Awakening Beauty, där man kan läsa om det mesta som rör filosofin. Den innehåller hudvårdsprogram, kost, växtlära och allt man kan tänka sig. Många fina bilder och beskrivningar på hur produkterna används. Jag köpte den när jag började använda produkterna själv och inte hade fått någon utbildning eller hade någon jag kunde fråga.
Den finns på Bokus bland annat.
Jag har faktiskt inte sett den i fysiska butiker, men nätet har bättre priser så det är ändå ett bättre alternativ.

2 kommentarer:

  1. Åh, den har jag. Är underbar att läsa...

    SvaraRadera
  2. Låter som ett riktigt bra lästips :)
    Hur upplever du förresten att din hy blivit sen du börjat med Dr Hauschkas produkter?
    Särskilt intresserad är jag av att veta hur du tycker det är att vara utan någon ansiktskräm på natten eftersom jag själv bara får det att funka på sommarhalvåret utan stramande hud tyvärr :(

    SvaraRadera