fredag 24 september 2010

Vad vill ni läsa om?

Funderar lite över innehållet i min blogg. Det finns många bra ekobloggar. Speciellt den här när det kommer till produkter, därför känns det inte aktuellt att jag fördjupar mig i det, förutom att fortsätta tipsa om mina personliga favoriter.

Vi bloggare besitter olika kunskaper så nu undrar jag vad ni skulle vilja läsa mer om i min blogg?

Kom med förslag. Är det ett område jag inte kan så mycket om så kan jag alltid hänvisa till någon som vet bättre.

3 kommentarer:

  1. Fast jag tycker det är intressant att läsa vad olika personer tycker om produkterna, så för min del är alltid recensioner uppskattat :)

    SvaraRadera
  2. Precis som föregående talare så tycker jag att det här med produktrecensioner gärna får upprepas, så att vi kan förmedla ut till folket att naturlig, ekologisk hudvård är mycket bättre än de konventionella mineraloljeprodukterna!
    Annars så tycker jag personligen att det vore jätteroligt att få en inblick i hur det är att jobba för Dr.Hauschka,att få följa dig i ditt arbete om det är möjligt.
    Tack för en fin blogg:)
    /Ellinor

    SvaraRadera
  3. Recensioner är något jag gärna läser, det är alltid intressant att läsa vad andra tycker om olika produkter. Sedan gör det inget om flera bloggar fokuserar just på recensioner, för det är ju inte alltid man tycker samma sak om olika produkter. :)

    SvaraRadera