måndag 13 september 2010

Ingen salong


Nej det blir ingen salong för mig. Jag var på ett som jag skrev spännande möte med min huvudleverantör i onsdags. Resultatet av det är att det inte blir någon salong eftersom jag kommer att jobba för dem istället. Det är en en fantastisk möjlighet jag får som jag varken kan eller vill tacka nej till.

Det är Dr Hauschka/Bergamott som jag kommer att jobba för och i skrivande stund finns det inte någon exakt färdig tjänst utan den kommer att växa fram under hösten. Klart är att jag till en del kommer att jobba med utbildningar så mycket kan jag säga.

Att få jobba med det jag brinner för på det här sättet är jättekul. Jag älskar att lära ut till andra och på detta sätt kommer jag att kunna nå ut till fler människor mycket snabbare än jag skulle kunnat via en salong. Den planen får vila så länge. Mitt nya jobb börjar på måndag.

6 kommentarer:

  1. Vad spännande det låter. Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Det låter ju som ett superspännande jobb. Jag skulle också vilja jobba för Dr.Hauschka någon dag i framtiden:)

    Stort lycka till!

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja det känns som en riktig drömchans. Det paradoxala och häftiga är att när jag gav upp jobbsökandet, bestämde mig för att starta eget så kom det här som kan bli ännu bättre. Jag har inte lyckats få tag på en tillräckligt bra lokal att vara i annars skulle jag startat upp nu i oktober/november.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Det låter superspännande!

    SvaraRadera
  5. Vad roligt det låter! Stort grattis!

    SvaraRadera
  6. Tack igen! Va gulliga ni är!:-)

    SvaraRadera