fredag 3 september 2010

Så synd!

Jag noterar att ännu en vacker svensk kvinna sätter sitt namn på en hudvårdsserie. Denna gång är det Emma Wiklund ( f.d. Sjöberg) känd världsmodell och för oss minimjölksmodell som sätter namnet Emma S på en serie som kommer ut i september.

Jag hade en liten förhoppning om att det skulle vara bra produkter tills jag såg att hon samarbetar med ccs som står bakom bl.a. Apoliva serien som apoteken har.
Apoliva har dessutom en påstådd ecoserie i sitt sortiment.
Jag hoppas att det inte är starten på att vi också behöver bedriva den kampanj som Gabriela skriver om.

Nu har jag inte sett produkterna ännu, men med tanke på hur vacker Emma är så är det säkert många som kommer att handla i tron att hon vet vad som funkar för huden.

1 kommentar:

  1. Jag håller med, blev jättenyfiken först men sedan när jag läste mer så svalnade intresset ordentligt. Synd att hon inte satsar på något naturligt och ekologiskt. Trevlig helg!

    SvaraRadera