tisdag 28 september 2010

Ny läppfavorit



Jag har hittat en ny favorit både som märke och färg. Det är Nvey Ecco´s läppstift.

Jag har både foundation och liplustre sedan tidigare.

Jag träffade Gabriela när hon var i Stockholm i somras på Åhléns city. Hon sa att denna färg, som varken är varm eller kall, alltid funkar om man inte vet vad man ska ta. Numret är 362 och kan vara ett säkert kort om man vill ge ett läppstift i present till någon, eller om man handlar på webben och inte har möjlighet att se färgen irl.

Jag älskar den!


Jag beklagar den dåliga bildkvalitén här i bloggen. Den beror på min värdelösa mobilkamera. Blir en ny längre fram.

4 kommentarer:

  1. Jag älskar mitt läppstift från Nvey Eco också. Jag har Nude 361 om jag inte missminner mig - men blir lite nyfiken på denna färg också! Något att önska sig i födelsedagspresent kanske?

    SvaraRadera
  2. Tack så hjärtligt för senast!!! Vad roligt att ha hittat din blogg, ska genast införa (nja- ska jag vara ärlig så behöver jag numera hjälp med sådant med min nya bloggsida) din blogg på min blogglista. Älsar också 371 nude!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack själv! Du kanske vet att jag jobbar för Dr Hauschka så att salongen är lagd på is för tillfället. Så kan det gå. Nvey Eco kommer jag att fortsätta använda. Din nya blogg ska naturligvis upp här också!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Älskar detas make up serie. De har kvalitet i sin ekologiska kosmetika. De är på frammarsh.

    SvaraRadera