onsdag 20 april 2011

Supergreens



Det här näringstillskottet inhandlade jag häromveckan efter att ha provat under några dagar. Jag har testat andra tidigare och tycker att det här är mildare i smaken. Det kommer från Helhetshälsa och innehåller en mängd nyttiga saker såsom korngräsm vetegräs,lakrisrot, rödbetspulver, grönt te, broccoli, probiotika med mera.

Jag blandar det i min morgondrink med nässel och nyponpulver och tycker att jag får extra energi. Jag tillhör dem som har lite pollenallergi vilket gör att jag kan bli lite trött så här års med det brukar släppa längre fram.

För alla som vill ha en matigare smoothie rekomenderas att blanda i proteinpulver och gärna linfröolja. Då har man nästan fått en komplett måltid eller ett mellanmål som passar före eller efter träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar