torsdag 28 april 2011

Pollenallergi någon?


Är det någon mer än jag som har pollenallergi? Då vet ni hur trött och slut man kan bli av att vara ute bara en liten stund så här års. Jag har hittat det som jag tycker är det bästa medlet när man inte vill använda konventionella pollenmediciner. Nasaleze.

Det är ett cellulosapulver från tall som enkelt sprayas upp i näsan och bildar ett extra filter som gör att oönskade partiklar inte tar sig vidare in i kroppen. Det gör inte heller medlet som stannar där och hjälper näsan att förbättra sin egen filtreringsförmåga, något som vanlig medicin inte kan göra. Nasaleze kan användas av alla och fungerar även på pälsdjursallergi. Jag tycker det är jättebra och jag märker direkt om jag glömt att ta det någon dag. Effekten ökar ju mer regelbundet du tar det så även om det är en "bra" pollendag ska man ta det.


Produkten hittar du i de flesta hälsokostbutiker och på nätet.

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för tipset! Det ska min man testa då han är allergisk mot pälsdjur och kvalster.

    SvaraRadera