tisdag 19 april 2011

Nvey Eco Lip Scrub



Den här produkten låg i min goodiebag som jag fick med mig hem från Living Greens event för några veckor sedan. Först trodde jag att det var något fel på den. Det blev ju ingen färg och den kändes korning. Sen gick det upp ett ljus, det är en lipscrub! Jag visste inte att det fanns i sortimentet och inte att det fanns en organisk sådan överhuvudtaget.


Hur effektiv den är vet jag inte eftersom jag inte har problem med fnasiga läppar men den gör läpparna lite mjukare tycker jag allt. Sedan gillar jag känslan av att ha gjort dem lite extra fina inför en festkväll t.ex. Nödvändig eller ej? Vill man ha en så är detta ett bra val.

1 kommentar:

  1. Låter som en bra produkt för mig, mina läppar har en tendens att bli lite småfnasiga ibland trots bra läppbalsam. Det fanns tyvärr inget från Nvey i min goodiebag, däremot hittade jag 3 balsam!
    Varmaste påskkramar till dig:-)
    /Ellinor

    SvaraRadera