fredag 28 januari 2011

Flytande tvål


Det här är en riktigt härlig flytande tvål från Sonett som jag upptäckte när jag var på min utbildning till Dr. Hauschkaterapeut i höstas. Den finns i citrondoft också men jag tänkte att jag kanske skulle variera mig lite. :-) Jag har köpt refillen efersom det blir mest ekonomiskt och så häller jag den i min snygga tvålpump från Cult Design och har den som handtvål. Happy hands!


INCI: Aqua ( swirlat), olivate, potassium cocoate, alkylpoly-glykoside, alcohol, glycerin,l avendula, linalol.


2 kommentarer:

  1. Vad trevligt å´höra om Sonett :)
    Har nog aldrig läst någon recension om deras produkter och jag har funderat ett tag på att testa deras tvålar.
    de finns ju även i oparfymerad och med ros om du inte visste det?!?

    SvaraRadera
  2. Jo jag såg det i hyllan. Toppen att det finns mycket att välja på. Jag tyker att tvålen är superskön. Doftar fräscht och inte för starkt. Huden blir inte uttorkad heller.

    SvaraRadera