måndag 17 januari 2011

Citronfavoriter


Lite gles uppdatering nu för tiden men jag har en del att fokusera på.

Här kommer i alla fall mina citronfavoriter för duschen. Jag älskar citron i all form av rengöring. Både till mig själv, disk, tvätt och rengöringsmedel. Det känns fräscht och man blir uppfriskad i hjärnan också. Dessa tre skiljer sig lite åt men är lika sköna på olika sätt.

Dr. Hauschkas är den krämigaste. Löddrar inte alls utan ger en mjukt krämig känsla. Bra om man har torrare hud. Ren känner man sig ändå, det är en vanesak om man vill ha lödder eller inte.
Weledas löddrar lite grann. Den brukar jag ha i träningsväskan. Superskön.
Organic Surge citronmint är en helt ny bekantskap. Mycket trevlig. Löddrar normalt och doftar lovely. Den får stanna i badrummet så hjälper också mintdoften mig att vakna.

Alla tre gör huden mjuk och fräsch så det är bara att välja efter tycke och smak.

1 kommentar:

  1. Citrondoft är verkligen härligt, Weledas duschgel med citrondoft köpte jag för inte så länge sedan och den doftar verkligen jättefräscht. :)

    SvaraRadera