söndag 29 maj 2011

John Masters Organics

Om jag blev besviken på på den s.k. organiska hårbehandlingen nedan så blev jag desto gladare av detta shampo och balsam från John Masters Organics.
Jag valde Evening Primrose Shampo och Citrus and Neroli Detangler för torrt hår.
Trots att jag har tunna strån och håret blev väldigt mjukt (vilket jag redan har och inte behöver mer av) så blev det samtidgt luftigt med mycket volym. Jag behöver inte ha stylingpodukter i, vilket jag föredrar att inte ha eftrsom jag vill känna mitt hår och inte ett klibb som det annars lätt blir.
Balsamet kan man både skölja ur, låta sitta i som en inpackning eller ha som leave in. 3 funktioner i 1 alltså.
Dessa produkter är så bra som jag har hört att de skulle vara. Det enda jag frågar mig nu är varför jag väntade så länge med att prova.

1 kommentar:

  1. Priset är väl det som gör att man tvekar lite, men de är verkligen värda det! Kul att du hittat nåt du gillar till håret :-)

    SvaraRadera