måndag 7 februari 2011

Ny Tjänst


Nu kan jag gå ut och berätta att jag till min stora glädje har fått tjänsten som Utbildningsansvarig hos Dr.Hauschka.


Det här är ett jobb som passar mig perfekt och jag är supertaggad på att få sprida Hauschkafilosofin till så många som möjligt. Den stämmer helt in med min egen filosofi så det kunde inte vara bättre.

Det här innebär också att alla kan fråga mig om allt som har med produkterna, dess användning och innehåll att göra antingen här eller på katarina@drhauschka.se

Det här är ju min privata blogg så jag kommer att fortsätta att skriva om annat än Dr. Hauschka här även om det säkerligen blir mycket av det i fortsättningen också.

Det har varit glest med inläggen på senaste tiden och det beror dels på att jag har haft mycket att göra och att sen är jag fick veta om jobbet har jag funderat på hur jag ska gå vidare här.

Jag har ännu mer att göra nu med allt nytt och jag har dessutom skaffat en ny mobil som jag ännu inte fattat hur jag skickar bilder till bloggen med så det kan nog bli glest med inlägg ett tag till. Det är en smartphone men tydligen är inte jag så smart. :-)


10 kommentarer:

  1. Grattis till jobbet! shit vad kul! :-D

    SvaraRadera
  2. Grattis, grattis! Jättekul Katarina!
    Jag sökte också den tjänsten, men hoppas fortfarande på ett jobb hos Hauschka i framtiden...

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis och lycka till! Det är så roligt när man kan jobba med det man brinner för.

    Varmt hälsar,
    Kasia :)

    SvaraRadera
  4. Tack allihopa!
    Det är verkligen fantastiskt kul.
    Ellinor: Ingenting är omöjligt så vem vet? vi kanske blir kollegor någon gång.

    SvaraRadera
  5. Ja vem vet vad framtiden bjuder på!
    Brinner precis som du väldigt starkt för Hauschka, fast det vet du nog redan;)
    Önskar dig ett stort lycka till med nya tjänsten.
    *Kram*

    SvaraRadera
  6. Grattis Katarina <3 Sänder dig massor av varma kramar G

    SvaraRadera