fredag 17 december 2010

Julklapp till mig




Hos Hannah var det ett inlägg och en liten diskussion om man ska köpa julklapp till sig själv.

Självklart ska man göra det. Det här blev den jag valde. Ögonskuggspaletten från Dr. Hauschka, Stone Colours Collection.

Den är verkligen supersnygg och användbar. Skuggorna är matta, har mycket pigment och är lättapplicerade. Den ljusaste är snygg som highlighter och den mörkaste både som eyeliner och om man vill sota. Det är en perfekt basskuggspalett som alla har användning för.

Bilden gör inte riktigt färgerna rättvisa. Dem är mindre rödaktiga och den mörkaste är brunsvart. Det får nog ev. bli en till julklapp eller nyårspresent i form av en ny mobil med bättre kamera eftersom mitt abonnemang ändå gått ut.

Finns i webshopen om man inte hittar den i butik.

3 kommentarer:

  1. Åh min favorit! Jag tycker det kan vara svårt att hitta riktigt matta naturkosmetiska ögonskuggor, men Hauschka har verkligen lyckats. Och nyanserna är så vackra...
    Önskar dig en fin helg, Katarina!
    *Kram*
    Ellinor

    SvaraRadera
  2. Åh! Ser ju nästan perfekt ut! God Jul Katarina!

    SvaraRadera
  3. God Jul till er också Ellinor och Hannah! jag hinner nog titta in hos er innan fredag.

    SvaraRadera